ďťż

Wolf

to tak zaczynamy przygotowania na przyszły sezon od naprawach a co!

po pierwsze kiera zaczyna drgać przy predkosciach powyzej 120 dosyc wyczuwalnie, dzis sprawdze czy przyczyną nie były opony bo zmienilem juz na zimowki, jesli to nie to, ktoś ma pomysł?

po drugie aby jechac prosto mam lekko kiere skręconą w lewą strone gdy ją puszcze ona dązy do "wyprostowania" co powoduje dosyc znaczna zmiane kierunku jazdy, pomysły?

słysze piszczenie w lewym tylnim kole, łożysko?


- być może tarcze, może też masz nierówne ciśnienie w oponach

- jedyny najlepszy pomysł to jechać na zbieżność

- klocki najprawdopodobniej się kończą

pzdr
- cisnienie sprawdzam co tydzien, tarcze nie sądze

- tak zrobie pewnie

- klocki? a co klocki mają do kręcenia sie koła? są w ok stanie, i nie napisalem ze to slychac przy hamulowaniu : >
Co do piszczenia to może być blacha co zasłania tarcze od tyłu i ona czasem się zagnie i sobie potrafi piszczeć w czasie jazdy...albo zapieka się zacisk i nie odbija i klocek się przyciera cały czas, sprawdź czy felga nie jest gorąca po jeździe...
A to, że drga powyżej 120 to: coś nie tak z felgami, coś nie tak z oponami, coś nie tak z końcówkami drążków kierowniczych lub ogólny bajzel w zawieszeniu znaczy się tulejki mogą być do wymiany któreś...
Co do ściągania to w którą stronę ściąga? Możesz mieć krzywą zwrotnice i dlatego tak chyba, że wszystko co wymieniłem w punkcie 2 jest ok...i pytanie czy od tego ściągania nie masz którejś opony od wewnątrz bardziej łysej? I geometria i zbieżność zawieszenia jest w normie mam nadzieje?


U mnie w CRV jest to samo. Oponny na 100% a przy okazji tarcze przy hamowanu

Co do piszczenia to może być blacha co zasłania tarcze od tyłu i ona czasem się zagnie i sobie potrafi piszczeć w czasie jazdy...albo zapieka się zacisk i nie odbija i klocek się przyciera cały czas, sprawdź czy felga nie jest gorąca po jeździe...
A to, że drga powyżej 120 to: coś nie tak z felgami, coś nie tak z oponami, coś nie tak z końcówkami drążków kierowniczych lub ogólny bajzel w zawieszeniu znaczy się tulejki mogą być do wymiany któreś...
Co do ściągania to w którą stronę ściąga? Możesz mieć krzywą zwrotnice i dlatego tak chyba, że wszystko co wymieniłem w punkcie 2 jest ok...i pytanie czy od tego ściągania nie masz którejś opony od wewnątrz bardziej łysej? I geometria i zbieżność zawieszenia jest w normie mam nadzieje?


sciaga w prawo, prawa przednia opona od wewnatrz auta jest bardziej przytarta

zbierznosc i geo musze jechac ogarnac
Czyli koło jest zbyt pochylone, prawdopodobnie masz krzywą zwrotnice. Przerabiam ten temat u siebie też i jak na razie wymieniłem górny wahacz i dolny sworzeń i jest to samo więc zostaje mi już tylko zwrotnica...
...a ja to przerabiałem juz .Miałem krzywą zwrotnice.Wcześniej wymieniłem wachacz góra i dół
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl