ďťż

Wolf

Mam zamiar wymienić przednie tarcze i zastanawiam się co wybrać w podobnej cenie, ale innego niż zestaw Brembo + Ferodo bo wydaje mi się że te klocki są za twarde i po paru mocniejszych heblach wygięły mi tarcze. Może ma ktoś jakiś sprawdzony zestawik u siebie w podobnej cenie? Może coś takiego się sprawdzi: tarcze Bosch i do tego klocki Kashiyama albo też Boscha?


komplet ate
A czy przypadkiem nie miałeś jakichś podrób z Allegro. Jeśli Tobie zestawy Brembo-Ferodo nie leżą to nie wiem co cię może zadowolić, przecież takie cosik jest montowane w najbardziej wyczynowych maszynach. Ferodo nie są wcale takie twarde, a może wybierz serię wyższą , a nie od klocków Premier za 90 zł wymagasz cudów. Brembo też mają taką serię "Max" droższe i lepsze.

[ Dodano: 2009-08-19, 23:29 ]
A czy przypadkiem nie miałeś jakichś podrób z Allegro. Jeśli Tobie zestawy Brembo-Ferodo nie leżą to nie wiem co cię może zadowolić, przecież takie cosik jest montowane w najbardziej wyczynowych maszynach. Ferodo nie są wcale takie twarde, a może wybierz serię wyższą , a nie od klocków Premier za 90 zł wymagasz cudów. Brembo też mają taką serię "Max" droższe i lepsze.

[ Dodano: 2009-08-19, 23:29 ]


erratic ziemermany mialem tydzien czasu i sie pogiely

tez mam u siebie brembo ferodo podstawowe (orginal nie podrobki) i ostatnio tez u siebie pogielem wiec nie jest to nowosc

trzeba bedzie wyprobowac brembo maxy
Przy mojej pojemności i automacie dają radę nie ma czym szaleć ale sylwetka bezcenna. Niestety z uwagi na to że mam jak mam nie mogłem pozwolić sobie na nic więcej jak 1,4 w automacie.
ATOM1 mówiłem w podobnej cenie

[ Dodano: 2009-08-20, 16:56 ]
no ja też mam brembo i ferodo i cudu nie ma. tarcze już sie powyginały.

chyba sam przyznasz że 500zł. co sezon na hamulce to już lekka przesada

Jeśli męczysz komplet hamulców w ciągu sezonu to albo tłuczesz przebiegi 30-40 tys. km na sezon, więc musisz się liczyć z tym, że eksploatacja auta kosztuje (rowerem zawsze taniej), albo lubisz ostrą jazdę ,a tu już nie ma kompromisów. To jest bezpieczeństwo Twoje i innych użytkowników drogi. Jedno nieskuteczne hamowanie i przekonasz się, że warto wydać więcej na coś dobrego.
spróbuj tarcz TRW i klocków TRW (strzasnie pylą i miekkie)
mam trw na przodzie i potwierdzam pyla ostro, a co do hamowania to nie mam porównania do innych rexow ale mnie nie zawiodly
przecez komplet ate to jest max 400 zl.. wiec o co ci bangla?
[quote="atom1"]przecez komplet ate to jest max 400 zl.. wiec o co ci bangla?
Atom 1 MISTRZU a klocki policzyłeś? co wchodzi w skład tego zestawu ATE za 400zł? i co to są za tarcze? Myślisz że taki zestaw się sprawdzi bo nie miałem do tej pory w żadnym samochodzie styczności z tą firmą, zawsze sprawdzał się zestaw BREMBO+FERODO ale w moim jak i w wielu edkach się nie sprawdza

Wieśku aleś ty mądry, normalnie Pan z tvn-u z "Jazdy Polskiej" Tłumacze przecież że nie jest to kwestia ogromnych przebiegów bo robię chyba tyle co inni (12-15 tyś.) rocznie ani ciężkiej nogi tylko tego że, twardość klocków została źle dobrana do tarcz i być może Brembo będą dobrze współgrać z innymi klockami nie koniecznie innymi Ferodo tylko, np. z Kashiyama albo trw dlatego zwróciłem się o poradę. Nie mów mi nic o bezpieczeństwie bo zdrowie i życie swoje i innych użytkowników drogi stawiam na I miejscu dlatego chcę bezpiecznie hamować kto inny na moim miejscu nie wymieniałby rocznych tarcz "...bo są jeszcze grube przecież..."

GISCRX standardzik 242mm
radzicrx, a jaki masz tam rozmiar tarczy, bo jak to aAmeryka a automacie z 1,4 to nie koniecznie musisz mieć takie jak w normalnym ED9 czyli 240mm, tylko np. 230 takie jak w jajku 1,3, bo amerykańskie wersje były bardzo ubogie i wkładane było tam Bóg wie co!
ostatnio wiele osób znających temat mówi o brembo, że się po prostu zje.... coś w tym musi być...
"klocki ferodo za 90pln"?? powiedz gdzie to sam zaczne handlować

Odnośnie tematu, ostatnio kupiłem w IC tarcze Lukasa(trw)
założyłem i z klockami ferodo dobrze się zachowują, co do osrtych testów to jeszcze troche...
widze ze jestes ciezko kumajacy ale i tak nie bede ci pokazywal palcem bo na aledrogo umiesz wejsc sam klocki kosztuja 100 tarcza 110
to chyba nie do mnie
ATOM1 jak nie masz ochoty pomagać to nie zabieraj głosu, chyba od tego są fora internetowe żeby sobie pomagać

I dobrze ci radzę NIE UBLIŻAJ MI i innym użytkownikom tego forum bo już NIE PIERWSZY RAZ CI SIĘ TO ZDARZA[/b]

Ale sam sobie bana przecież nie dasz
367zł komplet ATE na przód do Z5, jak coś to zapraszam.
http://allegro.pl/item727..._wersja_gt.html

Czy ktoś to zakładał bo niby dożywotnia gwarancja a cena super niska
ale do edka nie podejda, mikoda nie jest jakas kozacka firma ale ze wzgledy na dozywotnia gwarancje mozna by je wyprobowac
już zdecydowałem, że tarcze będą Mikoda (nacinane) teraz pozostaje kwestia doboru odpowiednich klocków, żeby nie były zbyt twarde bo znowu pogną tarcze. Wie ktoś czy jest w necie jakaś tabela czy ściąga odnośnie twardości klocków, albo jak to dobrać może są jakieś oznaczenia?
Ja mam mikody wiercone i nacinane przód i tył + klocki trw .tarcze były zakładane u fachowca (sprawdzono kalibracje, bicie i twardość).Mam na nich przejechane 9000km i sprawują się dobrze.Nieraz hamowałem ostro ,jeździłem po kałużach i muszę przyznać ,że zaskoczyły mnie na plus i to duży.Nic nie bije ,nie piszczy ihamuje lepiej niż na starych fabrycznych.
ale one sa 262. a nic dobrego na 242 nie ma
ja mam na 242
Chomik Ja znalazłem na 242 tu masz link i na dole musisz zaznaczyć czy chcesz gładkie czy nacinane dopłata jest chyba 36zł /szt.

http://www.mikoda.pl/publ...ent=det&id=3057
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl