Wolf

witam
na razie interesuje mnie tyl bo jest w oplakanym stanie.
czy kupowac tarcze aftermarketowe np. Brembo gladkie czy wrzucac cos nawiercanego/rowkowanego??
pytanko nr 2
czy pozostac przy stockowym rozmiarze 239mm czy moze jakos bezproblemowo daloby sie cos wiekszego wrzucic?? Jak wyglada taka zmiana??

No i ogolnie co polecacie - jakie koszty (nie mam na to super duzo kasy)
Model w Brembo do Integry 2 generacji to 08.7104.10

Klocki planowalem kupic cos w usa ale moze poradzicie cos fajnego do 150 w PL

pozdro


Kup gładkie tarcze EBC (o ile robi±) i klocki Ferodo Premier.
Nie bierz rowkowanych/nwiercanych - na tył to bez sensu, one nie s± nawet wentylowane.
Wiercone itp na tyl sobie odpu¶c, tak samo jak większe rozmiary, na PM masz ofertę.
który to jest rok?


nawet cięzko co¶takeigo na tył dostać, a potrzeby i tak nie ma, ¶rednica też spokojnie wystarcza, bo one tak naprawde mało hamuj±.
Pomysl o dużym i dobrym przodzie
a nie bedzie to czasem ta sama tarcza jaka jest do cifa 92-95?
sam sie zastanawialem nad czyms wierconym.ciętym na tył, ale uznałem, że to strata kasy. lepiej i¶ć w jakie¶ duże tarcze na przedzie, które i tak odwalaj± większo¶ć roboty. jak± masz ¶rednice tarczy na przodzie?
przod 262mm, prawdopodobnie kupie gladkie tarcze EBC
hmmm... w takim razie na przodzie bym zrobil upgrade na zaciski z legenda/nsx z tarczami z pralki.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl