ďťż

Wolf

Coraz częściej przychodzi mi do głowy wsadzenie do Accorda H22, mój Civic Vti jest dla mnie za mało wygody, wolałbym mieć szybkiego Accorda a z racji tego że IV gen jest najpiekniejsza to do niej nalezałoby zrobić swapa.

Teraz pytania. wiem że musze mieć silnik, kompa od niego, skrzynie półosie, i co jeszcze? Wiązka będzie potrzeba? czy pompa paliwa też musi być inna?
Czy mocowania silnika będą pasować czy trzeba mieć jakiś kit?
Jak z licznikiem czy będzie oszukiwał? Co jeszcze trzeba rzeźbić żeby przekładka się powiodła.


Silnik, komp, instalacja. Skrzynia może zostać istniejąca (wersja ekono), ale będzie gorzej. Półosie mogą zostać. Pompy nie trza zmieniać. Mocowania silnika pozostają, ale lepiej mieć od H22, bo są mocniejsze. Licznik nie będzie oszukiwał, bo skrzynia H22 i F2x mają FG 4.266. Musisz mieć dwururkę z kolektora i do niej dosztukowac wydech.

Nie wiem, jak masz podejście wachy do listwy... W preludzie trzeba było zamienić listwę paliwową, bo w JDMach jest z drugiej mańki. Wtryski musza byc z H22.
Z instalacji H22 bierzesz tylko potrzebne wtyczki do VTECa i jak trzeba to do knock sensora. Nie wiem, jak w IV gen, ale V gen trzeba przerabiać podłaczenie do pompy wspomagania (hybrydowe- dolna częśc z Accorda, górna z pralki).
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl