Wolf
Po zmianie na bikopura jebie buda od 120 ze szok fakt male braki w zbieznosci ale raczej nie to,krzywe felgii hmm musialoby byc jajko z niej.
[latwa kobieta] co jest grane
mmm kurde a ja jestem an etapie czy go kupowac
to zabiles mi teraz cwieka , tani teraz on nie jest
napisz wiecej co dokladnie sie dzieje i czy zmieniales cukierki i na jakie i czy robiles caloscv czy tylko przod czy tyl?
wszystko
jedziesz do 100-110 zaczynaja juz byc wyczuwalne drgania,przy 160 nie pytaj.... nie wiem tego porpstu chyba nie da sie zle zlozyc zawias dokrecony tak jak trzeba.
Na zimowkach tego nie bylo...
Ma ktos jakis pomysl co jest [latwa kobieta] grane
aha slyszalem jeszcze ze wyciera sie ten bikopur przy belce tam czy [czlonek meski] wie co i moze byc tego wina chodzi o przod,jutro zerkne jak on wyglada
Po rozbiórce zawiechy zwłaszcza takiej doszczętnej jak przy wymianie tulejek powinno się ustawić zbieżność i kąty bo wszystko było ustawiane pod stare wygniecione gumy i teraz pewnie masz tam bałagan jeśli dużo tulejek wymieniałeś. Jedź na geometrię, bikopur robi dobre gumy, mam je już w drugim aucie i nic się nie dzieje.
chybaze sa to duze cukierki:D i przez to ci auto myszkuje i lata jak zyd po pustym sklepie- odezwij sie do volvoxa i skonsultujcie czy macie to samo;-)
pirul, ale to az tak by walilo kiera?normlanie jakby kola poluzowane itp
Być może, wygnieciona tulejka może się i z pół centymetra opuścić, jak założysz świeżą masz na dwie strony centymetr różnicy, a dodaj do tego wszystkie inne skoro wymieniałeś komplet to się robi masakra. No chyba, że Ci przez zimę ciężarki z letnich felg odpadły to masz koła do wyważenia i po bólu. Ale ja bym był za geometrią jednak, tylne cukierki do drgania kierownicą za dużo nie mają, ale dupka może uciekać przez nie.
Mnie rzucało po drodze jak zmieniłem zime na lato i wszystkie luzy w zawiasie wyszły, ale też luzy miałem na końcówkach drążka kierowniczego co zwaliło mi zbieżność i po wymianie jest poprawa
no kiera to w ogole raczej przez zawias nie moze walic.. raczej albo tarcze krzywe albo wlasnie oponki niewywazone.. sciaganie to tak
no kiera to w ogole raczej przez zawias nie moze walic.. moze, jak sa drazki reakcynje wybite, to kolo lata przod tyl i na kierze da sie odczuc
moze, jak sa drazki reakcynje wybite, to kolo lata przod tyl i na kierze da sie odczuc wlasnie tam sa tez nowe gumy
No to wyważ koła, sprawdź gemoetrię i tyle. Jeśli jedno i drugie będzie poprawne to może być wina hamulców, które gdzieś w zimie pokrzywiłeś przy pałowaniu, a nie jeździłeś tak szybko ze względu na warunki i nie wiedziałeś o tym wcześniej. Magiel zdrowy?
geometria sie klania, opona ziomowa jest miekka, i sie poddaje dzialaniu pewych sil, np zbierznosci, ale jak zalozysz 195 letnia na niskim profilu ktora sie lepie i nie uslizguje tak latwo to zaczyna sie dziac, gwaltowne przeskoki opony itp odczywalne jako latanie nadwozia, bo calosc jest uszcztywniona przez brak elementow wytlumiajacych drgania, czyt, brak gumek w tulejkach
[ Dodano: 2010-04-19, 22:23 ]
geometria sie klania, opona ziomowa jest miekka, i sie poddaje dzialaniu pewych sil, np zbierznosci, ale jak zalozysz 195 letnia na niskim profilu ktora sie lepie i nie uslizguje tak latwo to zaczyna sie dziac, gwaltowne przeskoki opony itp odczywalne jako latanie nadwozia, bo calosc jest uszcztywniona przez brak elementow wytlumiajacych drgania, czyt, brak gumek w tulejkach to chchialem uslyszec o tych oponach
No dokładnie, na tych kołach wychodzi wszystko co w zimę sie pozużywało, tak odkryłem te swoje luzy
luzow nie ma sprawdzone,jutro zbieznosc i zobaczymy co tam bedzie
to dawaj znac
ciekawy jestem co tam wyjdzie
Montujemy regularnie i czerwone i żółte zestawy i zawsze, ale to zawsze potrzebna jest kompletna geometria zawieszenia na docelowych kołach. To że musza być sprawdzone czy są proste, czy opony nie mają odkształceń, czy wszystkie ciężarki sa na miejscu - nie trzeba chyba dodawać. Ogólnie bikopur to towar bardzo dobrej jakości.
dokładnie, ja robiłem cały zawias na nowo, tuleje, drążki, końcówki, wahacze itp.....Mogę z czystym sercem polecić bikopura czerwonego
Tka jak koledzy piszą pogięte felgi mogą sporo namieszać. Mogłeś zauważyć dopiero teraz bo miękkie gumy zawieszenia tłumiły drgania od kół, braku zbieżności. To raczej nie wina poliuretanów. Ja u siebie mam założone teflonowe tulejki znajomy mi dotoczył, i cokolwiek złego się dzieje to muszę szukać przyczyn bo samochód przestaje się prowadzić
ja mam zoltego bikopur-a po jego zalozeniu mialem bicia od 100km/h wiec wywazylem kola i pojechalem na zbieznosc i jest juz ok
edit:
sprawdz czy masz proste polosie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl