ďťż

Wolf

moje ee8 po splanowaniu glowicy o 0.5mm szybko lapie temperature pracy, znaczy sie jak rano go odpale to po przejechaniu 300m wskazowka jest juz na polowie, przy skladaniu glowicy uszczelka oczywiscie OEM honda.czujnik temperatury zmienilem na nowy bo myslalem ze to jego wina, termostat tez, co moze byc innego?moze to normalne ze po lekkim odprezeniu tak szybko lapie temperature?weze mam wszystkie cieple, wody nie wywala, w srodku tez cieplo dmucha. przed rozebraniem bylo wszystko ok.


Temperatura powietrza to teraz 25/30 stopni także to normalne. Być może przed planowaniem głowicy miałeś zapowietrzony układ lub mało płynu ? ja w swoim b18c4 mam tak samo.. przejadę jakieś 500 metrów i temperatura jest już optymalna. Dla pewności sprawdź jeszcze poziom płynu oraz zrób test czy układ nie jest zapowietrzony.
jesli sie nie przegrzewa to raczej nie masz sie czego obawiac, u mnie wskazowka tez szybko zaczyna sie dzwigac do stalego poziomu. tak powinno byc, a tez w tym roku mialem problemy z ukladem, przegrzewal sie, gorny waz puchl, termostat i chlodnia zmienione, uklad odpowietrzony i jest ok
uklad odpowietrzony i poziom normalny, spytalem bo nie wiedzialem czy to normalne. leci pomogl


Mam tak samo nie masz czego się obawiać, jak jest około 30 stopni to z osiedla ledwie wyjadę a tu wskazówka już przy połowie.
potwierdzam
a moja po wymianie bloku właśnie się czasem długo nagrzewa, szczególnie przy pierwszym rozruchu rano, jakieś 7 minut powolnej jazdy lub stania w korku i dopiero wskazówka się rusza z miejsca
hmm no mysle ze 300 m to troche za malo na nagrzanie ale wskazowka moze juz isc do gory w upaly..
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • ptsite.xlx.pl