Wolf
W generalce wyglalo 911 turbo S z czasem 1:55, przed 911 GT3 z czasem niskie 1:58 i Civiciem TypeR z czasem wysokie 1:58.
Cała reszta Subaru i Evo były ze FWD Civicem
wiecej tutaj:
ALT
A który CTR zrobił taki czas Andrzeja?
tak
I to ponoć na R888 na wilgotnym torze
Było Super!!!
i przez to że było mokro, zimno i mgła to jazda była bardzo ciekawa!
Jeżdziłem na TOYO R888 i dowiedziałem sie że nawet minimalne różnice w ciśnienu opon (spowodowane nagrzaniem się opony) powodują całkowitą zmianę przyczepności.
Tym razem nie udało się być I w generalce ale GT3 i TURBO S to nie sa zwykłe porschaczki...
Startowałem w klasie do 3500ccm z wszystkimi 4-łapami typu EVO 7,8,9 Subaru STi, GT i Foresterem 540KM robiącym 11 na ćwiartkę i tą klasę udało się WYGRAĆ
Bo jeździć to trza umić. Gratulacje!!!
wielkie gratulacje . Co z Sobolem sprzegło ?
poszło się chyba je... , ale sobol kupi se nowe! lepsze ? sprzęgło było TODY chyba będzie trzeba spiek zamówić!
zycie... przesadzilem, moglem juz odpuscic, bo na yokohamach nic nie dalo sie wiecej poleciec, nie bylo opcji niestety potrafilem sie slizgac przy 140km/h lekko skrecajac w prawo... moje hamowanie wygladalo tak, ze albo hamowalem pozno i czulem abs, albo hamowalem wczesniej i caly zakret przejazd ok, a tak czy inaczej po wyjechaniu z zakretu koniec np 3biegu i uslizg i zmiana na 4 i sprzeglo dostaje w dupe i tak w kolko. nie polecam takiej jazdy, nastepnym razem po prostu wroce do domu jak nie bede miec opon przygotowanych, nie wspomne o zawieszeniu.
naprawde jak mnie andrzej przewiozl to zupelnie inna jazda, ja ja bym jechal tak szeroko i hamowal tak pozno to bym co chwile lezal w piachu/trawie/bandzie. niestety zawieszenie i opony zrobily swoje. co dziwne predkosci maksymalne na prostych mielismy takie same hehe, andrew zaczail sie na mielcarka i przez pare zakretow trzymal sie rowno mielcarka w GT3! myslalem ze mu drzwi wyrwe, zlapalem sie dwoma rekoma za drzwi tak zapierdalal szkoda ze mielcarek zjechal do depot no nic teraz czas na mocnejsze sprzeglo, podobno mam ciezka noge ale moim zdaniem toda nie dala rady i tyle nastepnym razem bedzie lepiej! obiecuje
zycie... przesadzilem, moglem juz odpuscic, bo na yokohamach nic nie dalo sie wiecej poleciec, nie bylo opcji niestety potrafilem sie slizgac przy 140km/h lekko skrecajac w prawo... moje hamowanie wygladalo tak, ze albo hamowalem pozno i czulem abs, albo hamowalem wczesniej i caly zakret przejazd ok, a tak czy inaczej po wyjechaniu z zakretu koniec np 3biegu i uslizg i zmiana na 4 i sprzeglo dostaje w dupe i tak w kolko. nie polecam takiej jazdy, nastepnym razem po prostu wroce do domu jak nie bede miec opon przygotowanych, nie wspomne o zawieszeniu.
naprawde jak mnie andrzej przewiozl to zupelnie inna jazda, ja ja bym jechal tak szeroko i hamowal tak pozno to bym co chwile lezal w piachu/trawie/bandzie. niestety zawieszenie i opony zrobily swoje. co dziwne predkosci maksymalne na prostych mielismy takie same hehe, andrew zaczail sie na mielcarka i przez pare zakretow trzymal sie rowno mielcarka w GT3! myslalem ze mu drzwi wyrwe, zlapalem sie dwoma rekoma za drzwi tak zapierdalal szkoda ze mielcarek zjechal do depot no nic teraz czas na mocnejsze sprzeglo, podobno mam ciezka noge ale moim zdaniem toda nie dala rady i tyle nastepnym razem bedzie lepiej! obiecuje Ktory stage miałes TODY??Bo Andrzeja jakos wytrzymuje i to z powodzeniem...
PS Teraz jakie bedziesz zamawiał sprzegło??
ja mialem organiczne tody, andrzej ma to highpower. na razie wypompowalem sie z kasy,dlugi trzeba posplacac, takze samochod poczeka na sprzeglo raczej, hamulce taroxa i zwiecha jeszcze nie wiem jaka...
czas zdecydować sobol czy robisz auto do jazdy na codzień, czy na tor! jedno i drugie w parze nie idzie, choć czasu gratuluje!!! według mnie i tak masz najlepszą Hondę w trijo żadnych dmuchawców, tylko czyste NA!!!
Andrzej, a czy masz moze kamere zainstalowana w aucie na takie okazje i czy mozemy liczyc na jakies 'on board'y' ?
Fajnie by bylo popatrzec jak dajesz rade, juz nie mowiac jak fajnie by bylo zobaczyc jak poganiasz mielcarka dlugimi
pzdr
niestety kamera byla zajeta w innym samochodzie i nie mialem jak nagrac andrzeja jak cisnie
ja mialem organiczne tody, andrzej ma to highpower. na razie wypompowalem sie z kasy,dlugi trzeba posplacac, takze samochod poczeka na sprzeglo raczej, hamulce taroxa i zwiecha jeszcze nie wiem jaka...Tar-ox tez się czaję na niego, nad jakim modelem myślisz?
Sobol i tak jesteś moim idolem
nie zasluguje na to na pewno!idolem nastolatek jest andrzej, ktory potwierdza swoje umiejetnosci na kazdym ALT.
OT:tarox g88+corsa , przewody goodrige,motul;
sprzeglo toda highpower,
zawiecha albo D2 albo Buddy Club N+.
felgi ATS+slicki
na razie wszystko w fazie planow, bo nawet na sprzeglo mnie nie stac
OT:tarox g88+corsa , przewody goodrige,motul;
OT: a dlaczego nie Sport Japan albo Monza?
przejdzmy do tematu o moim samochodzie lepiej ja odpowiem tam
Jeszcze wracając do tematu opon.
Ja kiedyś wybrałem się na zlot CivicKubu do Kielc na zdartych całkowicie seryjnych Potenzach a pech chciał że lało i tor Kielce był mokry i robiłem co mogłem żeby jechać szybko a wyszło mi tylko zaliczenie wszystkich okolicznych trawników i poboczy... A czas był raczej średni
Więc Sobol nie martw się będzie lepiej, zdecydowanie lepiej
Przecież byliśmy na torze drugi raz w życiu i uważam że jak trochę pojeździmu i poćwiczymy to zejdziemy jeszcze bardzo sporo z dotychczasowych czasów, Type R-y naprawdę są szybkie na torze
Na torze nie bylo wody wiec opony R-comp jak toyo888 to najlepszy wybor.
Mysle, ze nawet na slickach by sie dobrze jechalo. GT3 mialo slicki i bylo 2 w generalce.
Pod koniec dnia tor byl miejscami suchy co tym bardziej sprzyjalo semi-slickom.
Sebastian mowil na odprawie zeby poprobowac jezdzic na okraglo i nie koniecznie ciac zakrety....
Andrzej czas wstawic klatke, zdobic licencje i jezdzic czesciej w srody na treningi.
Sobol wrzuć swojego onboarda
Ja kiedyś wybrałem się na zlot CivicKubu do Kielc na zdartych całkowicie seryjnych Potenzach a pech chciał że lało i tor Kielce był mokry i robiłem co mogłem żeby jechać szybko a wyszło mi tylko zaliczenie wszystkich okolicznych trawników i poboczy... A czas był raczej średni Twoje przejazdy byly akurat pod koniec i tor wygladal wzglednie sucho. Niektórzy zapinali na stojacej wodzie i lejacym deszczu w czasie jazdy
Czas przejazdu z ALTu iscie mistrzowski
http://prusak.zsl.gda.pl/srt/SOBOL%20CTR.wmva juz mi sie nie chce pisac na ten temat....jestem dupa i koniec.
w ogole beka nie wiem kto smigal VW Transporterem, ale brawo za pojechanie VTi nie wiem kto tym VTi smigal ale bk z niego
Oficjalne czasy . Mam dwa pytania co to za Corsa 1.2 i co to za VW transporter był że takie czasy kreciły te auta. Gratki dla Ubeka za wyniki no i oczywiscie dla Sobola za wyniki poprzednie i obecne .
Pozostałe wyniki:
1.....nr.27..Paweł Cichosz.............1:55,880.....S-3500+...Porsche 911 turbo S
2.....nr.29..Maciej Dominiak.........1:58,316......S-3500+...Porsche 911 GT3
3.....nr.7…Andrzej Jabłoński.........1:58,945......S-3500….Civic R
4.....nr.32..Mariusz Pachura..........2:01,817.....S-3500+...Audi A8 4.0 TDI
5.....nr.1 i 2.Jakub Zawiła-Niedźwiecki.2:02,360.S-3500...Mitsu Evo8MR
6.....nr.22..Tomasz Dudziak..........2:02,774.....S-3500....Mitsu EVO9
7.....nr.14..Przemysław Idziorek....2:03,005.....S-3500...Subaru WRX
8.....nr.31..Krzysztof Buczkowski...2:03,892.....S-2000...Alfa Pucharowa
9.....nr.18..Fiodor Książkiewicz......2:05,214…...S-3500...Subaru Forester
10...nr.11..Aleksander Szemik......2:05,627......S-3500...Mitsu EVO9
11...nr.26..Emil Daciuk.................2:06,198......S-3500...Subaru GT
12...nr.19..Johnny Lo....................2:06,383.....S-3500…Subaru GT
13...nr.8....Marcin Sobolew............2:06,672.....S-2000...Civic R Sobol
14...nr.16..Mateusz Markiewicz......2:07,098.....S-3500+...Porsche 911 carrera4S
15...nr.5....Piotr Szeniawski............2:08,659....S-3500....BMW 325
16...nr.20..Patryk Pachura..............2:08,672....S-3500...Audi A3 2.0TDI
17...nr.28..Macin Filipowicz.............2:10,715....S-....Mini
18...nr.21..Szymon Bańka..............2:10,929....S-.....Audi TT
19...nr.10..Krzysztof Janisz.............2:11,584...S-3500...Subaru GT
20...nr.23..Mateusz Pułczyński........2:12,463....S-3500...Subaru GT
21...nr.24..Roman Kędzierski.........2:14,645....S-3500...Subaru STi
22...nr.3....Krzysztof Filiński...........2:14,769....S-1600...Corsa 1.2
23...nr.13..Marcin Bajon................2:15,942.....S-3500+...Audi A6 2.7T kombi
24...nr.30..Maciej Szanter..…….....…2:17,945…..S-3500...Subaru STi
25...nr.12..Ryszard Patalaski..........2:18,694.....S-3500...Audi A4 1.8T
26...nr.15..Jakub Wójcicki..............2:21,662.....S-3500...Ford Capri 2.8
27...nr.6....Marcin Fedder...............2:25,527.....S-2000…Alfa 33 1.7
28...nr.17..Piort Kociałkowski.........2:25,983.....S-.....VW Transporter
29...nr.9....Adam Turzyński............2:27,192.....S-1600...Civic VTi Graphi
30...nr.25..Radosław Kapturski......2:29,413.....S-1600....Civic 1.4
31...nr.33..Włodzimierz Nowak......2:31,903.....S-
32...nr.4....Rafał Szewczak............2:31,957....S-.....Alfa
Dla porówania wynik z poprzednego ALT niektórym znanego Ubeka i Sobola:
Łukasz Kolasa...............2:15,833.....Integra LS/Vtec (zakończył jazdę po 5 okrążeniach z powodu usterki w samochodzie)
Marcin Sobolew.............2:03,569.....CivicR
japoniec co ty do mnie masz ze gratki gratki dla mnie?? ja tam nie startowal
Konkretnie teraz nie ale wczesniej tak no i czas też zacny
czas chujowy to dlatego ze tylko 5 kółek zrobiłem i prawie mi się kółko oderwało nastepnym razem pewnie juz nie integra
Zawsze to lepszy czas od Transportera VW mimo iż tylko 5 okrązen ziomie na torze spedziłes.
To było T5 2.5 TDi na seryjnych oponach
Teraz tylko pytanie który
130 koni ?
http://www.gajos.vw.pl/mo...p?show=multivanczy 170 ?
http://www.gajos.vw.pl/mo...p?show=multivan
w automacie czy manualu??
Nie wiem ale czasy choćby do 100 km/h mnie osobiscie przerażają , dodatkowe pytanie czy byla to wersja wiecie użytkowa typu do wożenia kartofli czy też na pełnym wypasie
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.plptsite.xlx.pl